Home / Frakt og retur

Frakt og retur

Frakt innenlands i Norge, eller fra Norge til EU og UK.

Bestillinger sendes av DHL Express eller Bring/Posten.

Østerrike, Belgia, Bosnia-Hercegovina, Bulgaria, Kroatia, Kypros, Tsjekkia, Danmark, Estland, Finland, Frankrike, Tyskland, Hellas, Ungarn, Island, Irland, Italia, Monaco, Malta, Latvia, Liechtenstein, Litauen, Luxembourg, Makedonia , Nederland, Polen, Portugal, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Sør-Afrika, Spania, Sverige, Sveits, Tyrkia, Ukraina, Storbritannia *

Leveringstid:

Norge, UK og EU tar det vanligvis 2 til 5 virkedager før pakkene våre blir levert.

«Virkedager» er definert som mandag-fredag, unntatt helligdager.

For bestillinger som går til områder i Asia og Midt-Østen, vennligst ta opptil 5-10 dager for levering. Vi tar sikte på å sende varer bestilt på kortest mulig tid, men vi er ikke ansvarlige for forsinkelser eller skader som oppstod under transitt.

Vi foreslår alltid å velge UPS (Expedited Shipping) eller DHL express for å sikre levering, spesielt til følgende destinasjoner:

Dubai (De forente arabiske emirater)

Qatar

India

Sør-Korea

Thailand

Vietnam

 

Fraktkostnader

Standard fraktkostnader varierer avhengig av destinasjonsland.

Standard frakt innenlands i Norge er 199,-

MVA og merverdiavgift

Basert på den offisielle EU-erklæringen om moms, vil alt som sendes innenlands I Norge være inkludert MVA. Sendes varer fra Norge til utlandet er det ex MVA, men MVA vil da bli utregnet av tollernei ankomst landet.

Alle andre destinasjoner blir ikke belastet med disse avgiftene, men kjøperen er fortsatt ansvarlig for avgifter og/eller fortollingsgebyrer ved levering.

Når sendes bestillingen min?

Bestillinger sendes mandag, onsdag og fredag. Tar som regel 1-2 dager

Her er prosessen:

Når du har fullført kassen, behandles bestillingen vanligvis innen 1-2 virkedager (mandag-fredag).

Etter at bestillingen din er behandlet, forlater den lageret vårt.

Når den er sendt, mottar du sporingsinformasjonen via e-post fra DHL eller Bring/Posten.

Så snart pakken er levert, mottar du en e-post.

 

Angrerett

Angrerettloven gjelder ikke for kjøp/avtaler mellom virksomheter. Selger gir ikke angrerett på leveranse av produkter, så fremt annet ikke er skriftlig avtalt.

Forsinkelse og manglende levering

Selger forsøker alltid å levere varer hurtigst mulig.

Ved uventede forsinkelser, vil Selger kontakte Kjøper med forklaring på forsinkelse.

 

Erstatning

Kjøperen kan
ikke kreve erstatning for lidt tap som følge av forsinkelsen.

 

Mangler og reklamasjon

Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes Selgeren skriftlig. Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes Selgere skriftlig via e-post.

Hvis du på eget initiativ iverksetter tiltak for å utbedre mangelen ut over det som måtte være avtalt med Selgeren, betaler Selgeren ikke disse utgiftene.

Alle returer/reklamasjoner må godkjennes av Selger. Kjøper plikter å sende varen forsvarlig tilbake til selger ved reklamasjon.

Vårt Nyhetsbrev

Vi sender 1-2 mailer i uken angående kurs og nyheter. Abonnér på våre nyhetsbrev her.

Newsletter